dinsdag 11 oktober 2022

De Tweede bestuursrapportage 2022 bestaat met name uit autonome ontwikkelingen, gevolgen van eerder genomen besluiten en de rapportage van de voortgang van beleid. Ook het resultaat vanuit de septembercirculaire 2022 (algemene uitkering uit het gemeentefonds) is in deze rapportage verwerkt. Deze bestuursrapportage is aanvullend op de ontwikkelingen die in de Begroting 2023 zijn opgenomen.

De gemeenteraad voor te stellen:

1. De Tweede bestuursrapportage 2022 vast te stellen.
    2. In te stemmen met de voorgestelde mutaties begrote investeringen.
    3. De 11e wijziging van de begroting 2022 en de 3e wijzing van de meerjarenbegroting 2023-2026 vast te stellen.
    4. Het controleprotocol en bijbehorende normenkader 2022 vast te stellen.

De gemeenteraad voor te stellen:

1. De Tweede bestuursrapportage 2022 vast te stellen.
    2. In te stemmen met de voorgestelde mutaties begrote investeringen.
    4. Het controleprotocol en bijbehorende normenkader 2022 vast te stellen.

Wij onderzoeken of we kunnen innoveren op het gebied van postverwerking. We richten ons daarbij in eerste instantie op het extern (remote) printen en inpakken van het gros van uitgaande post bij DePostbode, die het voor ons vervolgens ook voor het overgrote deel in onze kernen bezorgt. Om vast te stellen of DePostbode de veiligheid van gegevens van onze inwoners kan waarborgen is er een Data Protection Impact Assessment (DPIA)

1. In te stemmen met de uitkomst van het uitgevoerde onderzoek dat alle noodzakelijke waarborgen zijn getroffen om de gegevens van onze inwoners en ondernemers veilig te kunnen verwerken.