dinsdag 21 juni 2022

Begin juni is de meicirculaire 2022 beschikbaar gekomen. Omdat de circulaire te laat binnengekomen is om deze nog in de Eerste bestuursrapportage 2022 te verwerken is besloten om de raad via een raadinformatiebrief te informeren over de gevolgen van de meicirculaire 2022.

1. In te stemmen met de bijgevoegde Raadsinformatiebrief (Meicirculaire 2022 Gemeentefonds) en deze via de griffie voor te leggen aan de gemeenteraad.

Beantwoording vragen ex art 37 RvO d.d. vrijdag 27 mei 2022 van Combinatie95 over de verkeerssituatie in de Dorpsstraat te Esch

1. Bijgaande antwoordbrief vast te stellen en deze via de Griffie te verspreiden.

3. 02.04.NO

In april 2021 heeft de Rekenkamercommissie Boxtel het rapport “Naar meer bewuste keuzes over digitale dienstverlening” in de raad gepresenteerd naar aanleiding van het onderzoek naar digitale dienstverlening in Boxtel. Er is afgesproken om hiermee aan de slag te gaan en na een jaar te berichten over de stand van zaken en het opvolgen van de aanbevelingen. In bijgevoegde Raadsinformatiebrief informeren we de gemeenteraad over de stand van zaken van de aanbevelingen

1. De bijgevoegde raadsinformatiebrief vast te stellen en door te leiden naar de griffie om de gemeenteraad te informeren.