dinsdag 28 maart 2023

Het Rijk heeft met de gemeenten het Gezond en Actief Leven Akkoord getekend. De ambitie van dit akkoord is om het beleid op het gebied van sport, gezondheid en welzijn meer integraal op te pakken.Voor de uitvoering van dit akkoord kunnen gemeenten een specifieke uitkering aanvragen. Voorgesteld wordt voor alle onderdelen van het akkoord een aanvraag in te dienen.

1. Voor alle onderdelen van de specifieke uitkering voor het Gezond en Actief Leven Akkoord een
      aanvraag in te dienen.
    2. De financiƫle consequenties te verwerken in de eerste bestuursrapportage 2023.
    3. De bijgaande raadsinformatiebrief vast te stellen en deze via de Griffie versturen aan de
      gemeenteraad.

aanvraag in te dienen.