dinsdag 2 februari 2021

Door de fracties PvdA/GroenLinks SP zijn bij brief van 12 januari 2021 vragen gesteld met betrekking tot Vion Boxtel. Deze vragen worden beantwoord door middel van bijgevoegde antwoordbrief.

1. In te stemmen met de beantwoording van de vragen en deze toe te zenden aan de gemeenteraad.

Er zijn schriftelijke vragen binnengekomen van de VVD met betrekking tot de mogelijkheid tot het inrichten van een inzamelpunt voor luiers in Esch.

1. In te stemmen met de inhoud van de antwoordbrief.
    2. De antwoordbrief aan te bieden aan de griffie voor doorgeleiding naar de raad.

1. In te stemmen met de inhoud van de antwoordbrief.