dinsdag 28 september 2021

In het kader van het interbestuurlijk toezicht legt de gemeente jaarlijks verantwoording af aan de gemeenteraad en de Provincie over het taakgebied archief- en informatiebeheer. Deze verantwoording heeft betrekking over de periode 2020 – 2021 en is gericht vanuit het college aan de raad. Met dit verslag brengt het college de raad tevens op de hoogte van de voortgang van de lopende verbeteracties. De provincie ontvangt een afschrift van de raadsinformatiebrief, het inspectieverslag BHIC en de planning van de verbeterpunten.

1. Kennis te nemen van het verslag van verantwoording in kader van het Interbestuurlijk toezicht taakgebied Archief en Informatiebeheer.
    2. In te stemmen met Raadsinformatiebrief en deze met het verslag door te sturen naar de Raad.
    3. Een afschrift van de raadsinformatiebrief, het inspectieverslag en de planning verbetervoorstellen toe te sturen aan Gedeputeerde Staten van de Provincie Noord-Brabant.