B&W

dinsdag 17 maart 2020

Op 1 januari 2020 is de Wet verplichte geestelijke gezondheidszorg (Wvggz) ingegaan. U wordt gevraagd om als deelnemende gemeente van de regio Meierij een convenant te ondertekenen.

1. Kennis te nemen van het concept convenant gegevensverwerking verkennend onderzoek Wvggz Meierij/Bommelerwaard;
    2. Te besluiten dat burgemeester van Meygaarden het convenant ondertekent.

2. Te besluiten dat burgemeester van Meygaarden het convenant ondertekent.

De nieuwe Regeling Vouchers Muziekonderwijs Boxtel is 1 januari 2019 ingegaan. Over de resultaten 2019 wordt de raad via deze brief geïnformeerd.

1. in te stemmen met bijgaande raadsinformatiebrief
    2. de griffie verzoeken de raadsinformatie te agenderen

1. in te stemmen met bijgaande raadsinformatiebrief
    2. de griffie verzoeken de raadsinformatie te agenderen

Op 19 maart, inloop vanaf 8.00 uur, vindt in Uden de regiodag plaats. De verantwoordelijke ambtenaren praten waar nodig vooraf de portefeuillehouders bij. Ter voorbereiding op deze Regiodag vindt op 17 maart de eerste lokale regiotafel plaats.
    In de bijgevoegde notitie staan de hoofdlijnen verwoord. Opnieuw staan de samenwerkingsvorm en de Samenwerkingsagenda 2030 geagendeerd. Op 24 maart ligt dit ter besluitvorming voor aan de raad. Het geagendeerde jaarplan en begroting 2021 komen inhoudelijk overeen met de samenwerkingsagenda.

Notitie ter voorbereiding op regiodag van 19 maart 2020 ter kennisgeving aan te nemen.

De Administratie van het Sociaal Domein heeft samen met financiën een kader opgesteld om de debiteuren die worden geregistreerd in de Suite voor Sociaal Domein te waarderen. Hiermee wordt dus ook de geschatte oninbaarheid vastgesteld die kan worden opgenomen in de voorziening Dubieuze Debiteuren. Het college wordt gevraagd akkoord te gaan met het kader in de bijlage.

1. Akkoord te gaan kader "waardering debiteuren sociaal domein”.

1. Akkoord te gaan kader "waardering debiteuren sociaal domein”.