dinsdag 3 september 2024

Oude Raadzaal Boxtel

Raadsvoorstel Beleidsplan Kunst en Cultuur 2025-2030

In te stemmen met het bijgevoegde raadsvoorstel en deze via de griffie aan de gemeenteraad te verzenden.

Wijziging legesverordening

Afval, GR Stadsgewest 's-Hertogenbosch - wijziging GR

Het vigerend Gemeentelijk Verkeer- en Vervoer Plan daterend uit 2008 is aan actualisatie toe.
    Mede in navolging op de ambities uit de recente Omgevingsvisie is een nieuw mobiliteitsplan opgesteld onder de naam “Programma Duurzame Mobiliteit Boxtel 2040”.
    Onder de in werking getreden Omgevingswet is het nodig om het Programma ter inzage te leggen

1. In te stemmen met het voorliggende concept-mobiliteitsplan onder de naam “Programma Duurzame Mobiliteit Boxtel 2040”;
    2. Het programma vrij te geven voor terinzagelegging gedurende 6 weken;
    3. In te stemmen met de bijgaande Raadsinformatiebrief en deze via de Griffie door te leiden naar de Raad.

2. Het programma vrij te geven voor terinzagelegging gedurende 6 weken;