B&W

dinsdag 25 juni 2019

A.M.T. Naterop

Door 't Collectief is in het tweede kwartaal de stand van zaken aangeleverd met betrekking tot de activiteiten op De Kleine Aarde. Sinds de start van de samenwerking zijn er stappen gezet om De Kleine aarde te ontwikkelen als voorbeeld van het functioneren van een circulaire gemeenschap waar volop geëxperimenteerd en geïnnoveerd wordt met nieuwe
    ontwikkelingen en technologieën. Er worden regelmatig vragen gesteld over de ontwikkelingen op De Kleine Aarde. Met deze informatiebrief wordt de gemeenteraad proactief geïnformeerd.

Kennis te nemen van de raadsinformatiebrief en deze via de griffie door te leiden naar de gemeenteraad.

PvdA/GL heeft vragen gesteld over Vion. In de bijlage treft u de beantwoording aan.

De vragen van PvdA/GL te beantwoorden conform de bijgevoegde brief.

De vragen van PvdA/GL te beantwoorden conform de bijgevoegde brief.