In-gespreksavond

Raadzaal Boxtel

Ineke van Giersbergen
Toelichting

Wilt u deelnemen aan deze In-gesprek avond? Dat kan. Deze bijeenkomst vindt plaats in het gemeentehuis. Meer informatie vindt u in de uitnodiging.

Agenda documenten

1. 0

2. 1

De Begroting 2023 en de Tweede bestuursrapportage 2022 gemeente Boxtel worden kort toegelicht. Technische vragen naar aanleiding van deze financiële stukken heeft u vooraf kunnen indienen (zie de begeleidende mail hierover).

3. 2

De gemeenteraad vindt dat inwoners van Boxtel mee moeten kunnen praten over zaken die belangrijk voor u zijn. U wordt uitgenodigd om mee te praten over onderwerpen die op de agenda staan en deel te nemen aan de gesprekstafel. Dit doet u door gebruik te maken van het zogenaamde spreekrecht (maximaal 4 insprekers per onderwerp). U kunt ook als toehoorder de gesprekstafel volgen. Daarnaast kan de gemeenteraad vragen stellen aan de portefeuillehouder over het betreffende onderwerp en gaan de fracties hierover met elkaar in gesprek. Wilt u gebruik maken van het spreekrecht? Meld je dan aan. Meer informatie hierover vindt u in de uitnodiging.
    De volgende onderwerpen staan geagendeerd voor de gesprekstafel:
    1.  Begroting 2023 gemeente Boxtel
    2.  Tweede bestuursrapportage 2022 gemeente Boxtel
    3.  Hernieuwde aanwijzing Stichting Omroep Dommelland en samenstelling PBO (Programmabeleid-bepalend orgaan)