In-gespreksavond

Raadzaal Boxtel

Pim Bressers
Toelichting

Wilt u deelnemen aan deze In-gespreksavond? Dat kan. Deze bijeenkomst vindt plaats in het gemeentehuis. Meer informatie vindt u in de uitnodiging.

Agenda documenten

1. 0

2. 1

Raadsleden, steunfractieleden en overige belangstellenden kunnen (technische) vragen stellen over de geagendeerde onderwerpen. Medewerkers van MijnGemeenteDichtbij zijn aanwezig om die technische vragen te beantwoorden.

Bijlagen

4. 2

De gemeenteraad vindt dat inwoners van Boxtel mee moeten kunnen praten over zaken die belangrijk voor u zijn. U wordt uitgenodigd om mee te praten over onderwerpen die op de agenda staan en deel te nemen aan de gesprekstafel. Dit doet u door gebruik te maken van het zogenaamde spreekrecht (maximaal 4 insprekers per onderwerp). U kunt ook als toehoorder de gesprekstafel volgen. Daarnaast kan de gemeenteraad vragen stellen aan de portefeuillehouder over het betreffende onderwerp en gaan de fracties hierover met elkaar in gesprek. Wilt u gebruik maken van het spreekrecht? Meld je dan aan. Meer informatie hierover vindt u in de uitnodiging.

De volgende onderwerpen staan geagendeerd voor de gesprekstafel:

1. Bestemmingsplan Postelstraat, Esch
    2. Herstelbesluit bestemmingsplannen Woongebied Hamsestraat-Roderweg en Woonwerkkavels Hamsestraat
    3. Bestemmingsplan Herziening Selissen
    4. Bestemmingsplan Broekstraat 5, Esch
    5. Tarieven onroerende-zaakbelastingen 2024
    6. Wijziging gemeenschappelijke regeling Veiligheidsregio Brabant-Noord
    7. Regionaal Beleidsprogramma Jeugdhulp 2024-2028
    8. Benoeming lid voor de Raad van Toezicht van Stichting Regionaal Openbaar Onderwijs Maas en Meierij
    9. Verordening op de ambtelijke bijstand 2024