- Locatie
Raadszaal
- Voorzitter
- M. Buijs
- Toelichting
-
Graag wil ik u nogmaals wijzen op de afspraak om technische vragen voorafgaand aan de vergadering te stellen. Dit eens te meer in verband met het grote aantal documenten betreffende de participatiewet. Mail deze vragen naar de griffie.
Uitzending
Agendapunten
-
1Opening en mededelingen door de voorzitter.
-
2Vragenhalfuurtje.
-
3
Bijlagen
-
4Trekking stemmingnummer.
-
5
Bijlagen
-
6Lijst ingekomen stukken.
-
7Gelegenheid tot inspreken. Als u hier gebruik van wilt maken, dient u zich uiterlijk 24 uur voor aanvang van de vergadering aan te melden bij de raadsgriffier, Mw. Veerle van den Broek, vbr@boxtel.nl of 655817 onder vermelding van het agendapun
-
8Door de raad geagendeerde ingekomen stukken:
-
8.a
Bijlagen
-
9
Bijlagen
-
10
Bijlagen
-
11
Bijlagen
-
12
Bijlagen
-
13
Bijlagen
-
14Verordeningen Participatiewet
-
14.a
Bijlagen
-
14.b
Bijlagen
-
14.c
Bijlagen
-
14.d
Bijlagen
-
14.e
Bijlagen
-
14.f
Bijlagen
-
15
Bijlagen
-
16Programma Hoogfrequent Spoorvervoer (PHS): bijdrage gemeente aan maatregelenpakket PHS Boxtel
-
17(Tarief)aanpassingen onroerende-zaakbelastingen, kosten naheffingsaanslag parkeerbelastingen, leges en begrafenisrechten voor het jaar 2015.
-
18Bestemmingsplan Baroniestraat 54
-
19Het Beleidskader Participatie Meierij "Samen waar nodig, lokaal waar logisch" en de lokale oplegger.
-
20Verordeningen Participatiewet
-
20.aVerordening Handhaving Participatiewet, IOAW en IOAZ 2015
-
20.bRe-integratieverordening Participatiewet 2015
-
20.cVerordening Tegenprestatie Participatiewet 2015
-
20.dVerordening individuele studietoeslag 2015
-
20.eIntrekking Verordening premie 2009 en Verordening scholing of opleiding 2009, beiden per 1-1-2015
-
20.fWijziging in de Verordening Langdurigheidstoeslag 2009
-
21.BVerordening Welzijnsfonds 2015.
-
22Sluiting