Commissie Samenleving, Economie en Bestuur SMG

Raadszaal Sint-Michielsgestel

Yvonne Matthijsse-van den Heuvel
Toelichting

Bijgevoegd treft u aan de agenda met bijbehorende stukken voor de openbare commissievergadering Samenleving, Economie en Bestuur van 31 oktober 2024. De vergadering start aansluitend aan de commissievergadering Leefomgeving en Duurzaamheid en vindt plaats in het gemeentehuis (Meander) te Sint-Michielsgestel.

1. 1

In deze commissie worden de Najaarsnota 2024 en de programmabegroting 2025 behandeld. In de commissie L&D worden de programma’s Duurzaamheid en Leefomgeving inhoudelijk besproken. In de commissie SEB worden de programma’s Meedoen, Ontspanning en Economie en Ruimtegevend bestuur inhoudelijk besproken. Ook worden in die commissie SEB de onderdelen Paragrafen en Financiën inhoudelijk besproken, net als het raadsvoorstel met betrekking tot de tariefsaanpassingen gemeentelijke heffingen 2025.

2. 2
    Vaststelling agenda
  3. 3

4. 4
    Spreekrecht geagendeerde en niet-geagendeerde onderwerpen
  5. 5

De vergadering van 19 september was de eerste van deze commissie. Er zijn toen geen toezeggingen gedaan. Er is derhalve geen gevulde lijst van toezeggingen van deze commissie.

6. 6

In de commissie SEB worden de programma’s Sociaal Domein, Economie, Toerisme, Recreatie, Cultuur en Sport en Ruimtegevend bestuur inhoudelijk besproken. Ook worden in die commissie SEB de onderdelen Voorgestelde begrotingsmutaties, Investeringen en Voortgang taakstellingen inhoudelijk besproken.

7. 7

In de commissie SEB worden de programma’s Meedoen, Ontspanning en Economie en Ruimtegevend bestuur inhoudelijk besproken. Ook worden in die commissie SEB de onderdelen Paragrafen en Financiën inhoudelijk besproken.

8. 9
    Rondvraag